A lazy day

Hallå hallå allihopa! Hoppas ni alla haft en bra dag!
Jag började dagen med en skön sovmorgon idag, inte så ovanligt kanske?
Frukosten hoppade jag idag, och jag vet att det inte är bra. Jag borde försöka få in lite mer regelbundna måltider.
Idag lagade jag lunchen, fick bli fullkornsspagetti med köttfärssås. Lite riven parmesan-ost ovanpå. Supergott!
Min syster hade plockat vildvuxna björnbär, så fick ett fyllt glas med dessa underbara bär i till efterrätt.


Kollade på en film, blivit en rejäl slappedag idag. Börjar kännas att man inte har någon skola längre. Man börjar bli lat, och sova bort dagarna. Men det kommer väl en dag jag tröttnar på att sova bort förmiddagarna, right?

Efter filmen var det i alla fall dags för fika - hemmabakad äppelpaj med vaniljglass. + 2 bitar after eight.

Känner att jag börjar få tillbaka sötsuget lite igen, förra veckan gick så jäkla kanon. Men man kan väl inte förvänta sig att det ska gå bra hela vägen.

Och träningen igår , vilken jäkla träningsvärk jag har fått!!!
Framsida lår - Insida lår - Rumpa - Mage - Höfter - Armar
Det gör skitont. FYFASEN.
Och vad är det man säger? Det är värst andra dagen?! Vet vad jag har att vänta mig imorgon...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Vad tråkigt att du inte kan vara med och springa ToppLoppet!! :/ Hade varit kul med ett gäng av oss bloggare som kunde springa tillsammans :D Hoppas du får till det med en shoppingweekend nästa år istället då :) KRAM

2010-08-30 @ 18:56:28
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv men tänk på det ett tag till och om du fortf är sugen om ett par veckor så tycker jag att du ska köra på det! Då lär du ju inte ångra dig ;)

2010-08-30 @ 21:44:40
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0