Dag 15

Nu kommer jag med gårdagens mat. Orkade verkligen inte uppdatera igår. Och jag måste synda lite, åt 6 chokladbitar... På jobbet har vi en skål full med chokladbitar som geisha, dumle, mars mm. Svårt att inte ta någon utav dem när en kund inte dyker upp och man blir helt sysslolös i sådär 45 minuter... Då råkade det bli lite tröstätande..

Såhär såg min frukost ut iaf! Havregrynsgröt med nektarin, russin och lättmjölk i. Varmt citronvatten till.



Åt mellanmål på jobbet. Blev pyttelite nudelsallad, och en yoggi yalla! Jobbade till kl 21, så därför blev det även en macka lite senare. Frökuse med sallad, ost, skinka, gurka och paprika.

När jag kom hem sent på kvällen vid 21.45 blev det mat. Fick bli en fullkornstortilla med lätt créme fraighe, små salami bitar, gurka, tomat, paprika och sallad. Drack African Rooibos te till!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0