Dag 16 - Trevlig dag!

Dagen började men en lång behövlig sovmorgon! För att sedan cykla till jobbet, där det var mycket trevliga kunder! Såna där kunder man vill ha varje dag! Sedan fortsatte kvällen i sanddynorna med 2 kompisar med Roxette spelandes live i bakgrunden, mycket mysigt!

Eftersom det blev en lång sovmorgon, så börjades dagen med lunch direkt!
Kycklingsoppa med broccoli, purjolök, selleri mm. Hembakat morotsbröd och lättmjölk till.



Blev en yoggi yalla till mellamål på jobbet idag också.

När jag kom hem stod maten på bordet.
Couscous-sallad med tomatbitar, mangobitar, basilikablad och dressing. Salladsblad, tomat, räkor, ägg och lättmjölk till! Mycket gott detta! 



När vi satt i bilen påväg hem från stranden, blev vi så jäkla hungriga. Blev att vi tog drive in på Burger King.
Fick bli en dubble cheeseburger (enbart hamburgaren). RIKTIGT GOTT var det! Hamburgaren bara smälte i munnen, länge sen jag njöt av en sådan hamburgare!

Känns som att det går sådär med mitt nyttiga liv... Har ätit och druckit mindre hälsosamma saker senaste veckan nu... Äter iofs relativt nyttig mat utöver detta. Men jag vet inte, kanske inte passar mig att följa det så strikt? Nu i helgen är inplanerad fest på fredag, och ev. lördag också. Där alkohol är inblandat. Inte kan jag hoppa över alla såna tillfällen..? Visst, jag kan vara nykter. Men allvarligt talat så har jag inte så jäkla roligt nyktert när resten dricker. Nu är det i slutet av sommaren, så får försöka kompletera det onyttiga och försöka komma igång med träningen! Så man bränner bort kalorierna igen. Har ju inte tränat på 3 veckor nu pågrund av höften.. Hittade Blossoms fitness yoga - dvd hemma. Den ska jag testa imorgon tror jag!! Behöver röra på mig mer nu!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0