Dag 19

Har inte uppdaterat här inne på bloggen över helgen nu. Och jag har dessutom inte tagit foto på det jag har ätit. Känner ingen styrka eller vilja till att bara vara nyttig, och fotografera exakt allt. Och inte har jag någon energi till att träna heller. Cyklar varje dag i alla fall, till jobbet och till stan osv. Då rör jag lite på mig i alla fall.
Funderar på att ta en paus från att vara stenhård mot mig själv (efter 19 dagar, jag vet). Men nu är det sommar och fest, vill inte behöva känna press på att behöva säga nej till allting som är lite onyttigare.
Med detta menar jag någorlunda hälsosamt - men inte tacka nej till allt onyttigt. Man får unna sig också! Kommer forsätta väga mig, så det inte går mer plus än där jag började!
Som plus på kanten så har jag fått ont i halsen, det man behöver när man försöker hitta lite energi?!
Nej i alla fall, funderar jag på att köra hårdare till hösten, och köra igång med träningen! Så slipper man ha dåligt samvete för att man tar några bitar godis. Och jag saknar Friskis & Svettis som tusan! Ska nog ta och köpa kort där till hösten faktiskt, så man måste träna! Military Fitness har jag ju också till hösten förhoppningsvis om mitt ben skärper till sig lite så jag kan köra hårt!
Och någon vecka nu i slutet av sommaren hade det varit kul att testa göra en detox, någon som testat detta och vet hur det är? Några tips så bara släng på med kommentarer!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0