Dagens mat

Nu är jag riktigt trött. Kan det bero på min tidiga uppgång? I vanliga fall har jag svårt att somna på kvällarna för att jag är pigg. Kanske ska fortsätta med det här?

Lunch:
2 potatisar
Köttgryta
Lättmjölk

Mellanmål:
2 brödskivor (hemmabakat bröd) - Ost, skinka, gurka, tomat
Vatten

Lite senare då magen höll på att hungra ihjäl sig, och energin började dra sig neråt fick det bli 1 liten kaka från jobbet.

Kvällsmat:
2 fullkornsmackor - Majonnäs, Ägg, Räkor, Gurka, Avocado och Tomat
Lättmjölk

Övrigt:
3 bitar mörk choklad med mint (70%)

Kvällsfika:
Fruktsallad

Och nu är min älskade choklad slut. Vet inte om jag ska köpa ny eller inte. Känns lite som att jag fått tillbaka sötsuget pågrund av den.... Fast sen är den himla god, och mycket bättre än ljus choklad. Hm, beslutångest.

Och för övrigt är jag galet shoppingsugen. Låt mig vinna pengar på en fin liten lott??

Hur har er dag varit??


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren :)

svårt att hitta balansen tycker jag. men får se vad som händer efter nollningen :) jag kommer ju säkert må sämre om jag ballar ur totalt.

2010-08-31 @ 22:47:59
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0