Dags att fundera på att sova..

Nu är jag trött. Bröllopsfotografen var bra genom hela filmen, men fy vad dåligt slut.
Och all reklam, vart 15:e minut?!!?!
Lite irriterande när det kommer mitt i filmen när man precis kommit in i den.

Kvällsmat:
Räkor
Sallad
Cocktailtomater
Gurkbitar
1 ägg
Lite majonnäs
2 bitar av ugnsvarm baguette
Lättmjölk

Kvällsfika:
Nygjord äppelpaj med vaniljglass

Övrigt:
6 bitar laktrits
2 rutor 70% mörk choklad med mintbitar i

Känns som jag ätit jättemycket idag. Som om jag kommit bort från min begränsning lite. Och jag känner mig svullen och större än de andra dagarna, mår lite smått illa.
Får hoppas det är bara just idag. Imorgon blir det förhoppningsvis träning på Friskis & Svettis igen i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med om reklamen, det var mycket mer än vanligt kändes det som - usch! Hoppas du får en bra dag idag!

2010-08-29 @ 13:11:11
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0