Försenad = Ingen träning

Fick med mina träningskläder till jobbet idag, och jag var ganska pepp på att köra Military ikväll kl 19. Men blev totalt försenad med min kund. Färgningen tog längre tid än beräknat. Och sedan hade jag även en herrklippning efter detta. Så resultat blev att jag var helt klar med alla papper och beräkningar kl 18.50 . Vilket resulterade i att jag inte hann till träningen. Cyklade hem, och det är tur att det är uppförbacke hela vägen hem, så man får lite motion! Var helt klibbig och svettig när jag kommit hem.

Pastasallad stod på bordet när jag kom hem, den innehöll färsk pasta, gurka, tomat, kidneybönor, vita bönor, basilikablad, majs, avocado och dressing. Mycket god! Drack lättmjölk till! Fick bli några röda vinddruvor efterråt!

Har kommit på att jag äter väldigt fort. Jag är så hungrig så jag slänger i mig maten, och öser upp ny mat innan jag hinner tänka. Ifall man skulle ändra detta lite, så kanske man inte får i sig lika stora portioner? När jag väl tänker på vad jag äter och äter lite saktare, så blir jag oftast mättare snabbare också. Så ikväll fick jag hejda mig själv lite. Ska försöka tänka på detta lite oftare!

Nu ska jag gå ner och hämta lite kustfägringsté som mamma har kokat upp! =)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0