Godmorning sunshines!

Klockan är 10.52 och jag har faktiskt hunnit med mycket idag! Tro det eller ej, men jag gick upp 06.27 av ren slump att jag vaknade, och tänkte "äh, varför ligga kvar när jag kan vara duktig och gå upp?". Så jag var den första i huset som gick upp, observera min stolthet! ;) Detta händer inte ofta.
Pappa kom ner 10 minuter efter mig, han var riktigt chockad att jag satt där med mina träningskläder. Tog ett päron medan jag gick ut och hämtade tidningen i brevlådan. När jag kom in tog jag ett litet glas blåbärssoppa och några russin.
Sen bar det ut för träning! Strålande sol och klarblå himmel. Var runt 6 grader. Nästan kallt i början. Men försvann rätt fort. och jag ÄLSKAR att träna i det här vädret, man blir liksom aldrig "panik-varm". Det är behagligt svettigt om man säger så!
Det blev en runda på 6,4 km. Varav jag joggade/sprang 3 km-slingan på berget. Resten var powerwalk dit och hem. Mötte några på rundan, duktiga människor som var ute och powerwalkade! Varför gör man inte detta oftare? Och man känner sig så pigg! Idag kändes det som man bara flög fram!











När jag kommit hem från min runda, fick det bli rejäl frukost:
Havregrynsgröt (havre & quinoa)
Tärnad nektarin
Lättmjölk
Varmt citronvatten med ingefära

Snart är det dags för lunch, och sen står det jobb kl 13 på schemat!
Hoppas ni får en lika härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken fin blogg du har! :) Ska definitivt kika in här igen :)

2010-08-31 @ 11:55:30
URL: http://missviktig.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv haha ja jag hoppas att jag fixar det bara! :)

2010-08-31 @ 16:38:42
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Tack så mycket för ditt svar. Imorgon får det bli promenad, oavsett.



Kram

Postat av: Linnea

Sv ja det är ju en riktigt smart idé! Den ska bara genomföras också haha. Men jag ska ge den ett seriöst försök. För de två senaste veckorna har varit värdelösa när det gäller träningen! Känner mig tjockare än någonsin :/

2010-08-31 @ 22:04:49
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0