Härlig dag!

Herregud vad dagarna går fort. Tänker inte alls på att det är LÖRDAG idag?! Jag är i alla fall duktig, inget festande för mig denna helgen!
Jobbat idag mellan 10-14. Klippte min syrra sist, och efter det gick vi ut på stan så bjöd jag henne på lunch! Myspys!
Sedan gick vi hemåt, och jag ledde cykeln bredvid, riktigt skönt väder idag har vi också fått! Pluspoäng i kanten!

Frukost:
Havregrynsgröt
Tärnad nektarin
Russin
Lättmjölk

Mellanmål:
1 banan

Lunch (vid 15-tiden):
Kycklingrulle (tunnbröd, kyckling, sallad, tomat, gurka, röklök, vitlökssås)
Vatten

Pappa har varit och handlat idag, och han hade köpt 70% choklad till mig med mintbitar i, MUMS!
Får bli lite gott till film ikväll! Ska se Bröllopsfotografen som går på tv4 kl 21.00. Den verkar faktiskt riktigt bra! Har ni sett den?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har inte sett den, tänkte se den jag med!



Åh skulle VERKLIGEN behöva klippa mig. Kommer du hit och tar hand om det så bjussar jag på middag haha;)

2010-08-28 @ 19:30:16
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv haha, jo tyvärr. Jag bodde närmre förut när jag bodde i västra götaland. Men nu är det rätt långt tyvärr ;)

2010-08-28 @ 22:23:48
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0