Höstmys

Ligger i sängen, mörkt ute. Mysbelysning i rummet. Varmt te som ryker. Mysig musik.
Höstkänslan börjar komma, och jag älskar hösten!
Det är nu man sätter nya mål, och har saker man vill göra enda fram till jul.
Min bästa period brukar vara nu och några månader framåt.

Saker som jag vill göra i höst!

♥ Nå vikten 57 kg
♥ Träna rejält (3-4 ggr i veckan) - antingen Friskis & Svettis eller Military Fitness
♥ Göra upp ett träningsschema
♥ Köpa massa mysiga höstkläder! 
   grovstickade koftor, boots, smycken, lager-på-lager kläder, nya jeans mm.
♥ Ha SPA-kväll med kompisar - ansiktsmasker, ögonbrynsplock, fixa naglarna mm.
♥ Myskvällar med film
♥ Ensamma kvällar i sängen med duntäcke och tända ljus i hela rummet med
   mysig musik i bakgrunden
♥ Åka iväg någonstans ifrån Halmstad en helg, komma bort från allt en liten stund!
♥ Mysiga kvällar med matlagning eller fika
♥ Bjuda hem ett gäng någon kväll på god mat och dricka
♥ Spara pengar till en framtida resa
♥ Jobba, jobba, jobba och tjäna mina helt egna pengar!

Det här är saker jag vill göra i höst (som jag kommer på just nu). Denna listan kommer nog fyllas på rätt fort i mitt huvud kan jag tänka mig!

Har ni några planer för i höst????


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som bra planer för hösten! Jag har inte kommer så långt än haha.



Sv Jaha okej, ja då kan det ju ha hänt lite som man inte kan göra så mycket åt. Jag blir ju till exempel inte av med mina höfter eller min rumpa helt, men det vill jag inte heller haha. Jag är 20 men fyller 21 nu i höst :)

2010-08-18 @ 23:49:21
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Annemie

Håller med ovan kommnetar, låter som bra och härliga planer inför hösten :)

Jag har väl något liknande, är en massa saker jag vill göra i höst :)

2010-08-19 @ 15:37:19
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0