Jag orkar inte med detta just nu...?

Hello people!
Idag är jag sjuk.. And I don't like it at all. Fyfasen vad man blir frustrerad. Varför ska man bli sjuk när det som minst passar?! Har nog aldrig haft sån huvudvärk som jag hade när jag vaknade imorse. Kändes som hela huvudet skulle sprängas, som migrän. Ont överallt , fram - bak - båda sidorna - ända ner i käkarna - bakom ögonen.
Jag satt och grät i över 1 timme för att det gjorde så ont. Sen kom febern - pricken över i:et får man ju säga.
Men nu har det blivit lite bättre i alla fall. Kan vara den där ibumetinens förtjänst som jag tryckte i mig innan.
Så idag har jag inte fått mycket i magen. Blev lite blåbärssoppa till frukost, sen nu precis fick jag i mig lite fruktsallad som jag hade melon, ananas, vinddruvor, banan och russin i.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0