Lunch - mätt som en plätt

Har fått i mig lunch precis. Det blev nyttig mat, och det gillas!

Lunch:
1/3 squash med fyllning (purjolök, champinjoner, stora vita bönor, paprika)
1/2 gul paprika med fyllning (purjolök, champinjoner, stora vita bönor, paprika)
2 ugnsgrillade souvlaki spett
Matvetesallad (matvete, tomat, basilikablad, dressing)
Vatten

Denna lunchen kan jag ju säga att den mättade till 100%
Om ni undrar varför jag har ätit en del squash nu är för att de är hemmaodlade och de mognar rejält just nu! Och jag klagar inte så länge de finns, de är ju supernyttiga! Synd att de är slut snart.


Senare idag blir det förhoppningsvis träning på Friskis & Svettis! Ska bli himla skönt!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0