Man får akta sig så man inte blåser iväg idag..

Det blåser och blåser och blåser. Rättare sagt är det i princip storm ute? Tänkte cykla till jobbet idag, men det kan jag nog glömma, sålänge jag inte vill blåsa bort med vinden.
Får nog bli att ta bussen idag, för en gångs skull. För det var länge sedan jag åkte buss nu. Kan ju vara mysigt det med.
Har sovit så himla skönt inatt. Men vaknade sent imorse, så nu är man fortfarande lika trött som innan.. Borde lära mig att gå upp tidigt så jag blir lite piggare och får en bättre balans med mina måltider.
Som idag får jag hoppa över frukosten. Så får det bli lunch direkt istället. Inte riktigt bra nivå där..

Tror att det kommer bli hemmaodlad squash med kycklingröra i till lunch. MUMS!
Fattar inte hur jag kan börjat gilla sådana saker egentligen, för något år sedan hade jag inte ens kunnat tänka mig att smaka på det. Jag har nog trots allt börjat bli lite mindre kräsen, och börjat gilla de där lite mer nyttiga måltiderna! Förut var det i princip det onyttiga (pizza, nudlar, hamburgare, pommes osv.) som man tyckte bäst om.
Det är ju en positiv förändring i livet när man vågar sig på lite andra nya spännande smaker!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0