Modell för min fotograferande väns skull!

I eftermiddag har jag varit hemma hos en av mina favoriter, hon ville att jag skulle ställa upp som modell eftersom hon älskar att fotografera, så detta fick det bli!

Här är några av bilderna










Vi fick i oss lite mat hemma hos henne efterråt. Blev fullkornsspagetti och hemmalagade köttbullar! Blev lite ketchup och inlagda gurkor till. Och drycken blev vanligt vatten!
Har fått i mig ett stort glas färskpressad apelsinjuice här hemma också, och snart är det dags för kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grymma bilder! :)



Sv ja precis så är det. Det känns som alla andra gör så mycket mer och som att jag liksom inte tar det där sista steget! Men ja, klart vi fixar det ihop! ;D

2010-08-19 @ 20:31:12
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0