Morgonpromenad med mamma!

Idag väckte mamma mig vid kl 8.15, inte varje dag man går upp så tidigt frivilligt! Jag klädde på mig träningskläderna och åt en liten nektarin så jag hade någonting i magen. Sen gick vi ut på powerwalk, blev 7850 steg! Cirka 1 timme. Känner sig sådär lite småduktig nu när klockan är 11.50 och man hunnit med en del.

Blev frukost efter powerwalken. Havregrynsgröt (havre & quinoa) med tärnat äpple och några russin i. Blev chai latte till detta idag (té från espresso house som blandas med varmt vatten och varm mjölk). Inte jättenyttigt, men var så himla sugen på det!

 Jag innan promenaden!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fast det är väl i så fall bara mjölken som kan vara lite fet men det är ju inte onyttigt!



Jag VAKNADE 11:40 helt sjukt, somnade dock kl 3 inatt haha.

2010-08-19 @ 12:34:58
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0