Ni missade något igårkväll!

Finner inga ord för hur bra Roxette var ikväll! Även om jag bara var utanför. Över andra sidan Nissan, i min egna lilla solstol så såg jag hela tvskärmen från konserten och hörde ljudet perfekt, och det var SÅÅ bra! För att inte tala om avslutningen, så kom Per Gessle med en surprise. GYLLENE TIDER skulle spela några låtar!
Ååååh, sommar sommar sommar! Så himla mysigt =) Det var helt enkelt galet bra, och man ville bara ha mer och mer! Då kan man snacka om en bra konsert! Skulle kunna fortsätta skriva hur mycket som helst om det här för jag blev så himla uppspelt över den här konserten, och är det fortfarande nu idag, men jag låter det vara här, antar att ni förstår att jag älskade den här kvällen!

För övrigt så åt jag kvällsmat också innan trippen ner till stan, blev färsk pasta med kyckling i brun sås. Också himla gott! Blev sallad, tomater och gurka till det här kalaset!

Ska neråt nu och göra lite smoothie tänkte jag, och sen kanske orka städa.....?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0