nothing to do,

Jag har absolut ingenting att göra, är så himla uttråkad och rastlös. huvudet är tungt, och jag börjar bli trött på att ligga i sängen och bara ta det lugnt... har sovit fram och tillbaka i 2 dygn nu. Misstänker att jag fått ut min sömn rejält, och att jag inte kommer kunna sova sådär jättebra inatt. detta återstår att se!

Åt kvällsmat vid 8-tiden. Första gången sen igår jag kände mig sugen på mat överhuvudtaget. Det doftade gott enda upp till rummet!

Färsk pasta från vén, wokade grönsaker och kyckling i kokosmjölk.
Blev några glas lättmjölk till!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv Ja man kommer nog inte ifrån att suget smyger sig på ibland tyvärr. Men ibland kan det hjälpa med ett glas vatten eller en promenad så man tänker på något annat än smarriga grejer!



Åh jag kommer absolut följa din blogg, ska lägga till dig på bloglovin direkt. Det är så motiverande att läsa om andra i samma sits och det är ju bra om man kan peppa och stötta varandra! :)

2010-08-10 @ 22:24:09
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0