påväg mot bättre tider!

Idag mår jag mycket, mycket bättre. Huvudet är fortfarande tungt, men lite mer lagom tungt än dom andra dagarna. Så idag blev det jobb! Höll dock på att slå ihjäl en unge som höjde musiken och började sjunga högt och dansa omkring, hon skulle även pilla på var enda liten grej. Hon gick inte få stopp på, och munnen tjattrade KONSTANT. Hon var väl rätt gullig egentligen, men med huvudvärk så vill man bara döda barn med energi. Men om man bortser från den insidenten så gick dagen fort! Försökte ta det lugnt, och då gick det galant!

Till frukost blev det en tallrik blåbärssoppa med keso i, och ett glas lättmjölk till.
Till lunch fick jag ta en snabb lösning, nudlar med rökt skinka bredvid, och lite grönsaker. Lättmjölk till.

Sedan har jag inte hunnit få i sig så mycket mer idag. Ligger och väntar på kvällsmaten, tror att de andra skulle äta lax, jättenyttigt MEN det värsta jag vet. Så för mig får det bli något annat! =)
 
Såg precis att jag fått en ny Topphälsa tidning hem på posten idag! Den här tidningen avgör om jag fortsätter prenumera på tidningen eller inte. Men i alla fall så har jag någonting att sysselsätta mig med ikväll! Om jag hittar något bra i den, så kan det hända att det dyker upp här på bloggen! Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: åh tack så jättemycket! :)

jag följer hemskt gärna din blogg också.

det här fixar vi ju galant! :)

2010-08-11 @ 21:01:59
URL: http://sandraochvikten.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0