Påväg till jobbet..

Har fått i mig frukost, samma som tidigare dagar:
Havregrynsgröt (havre & quinoa) med tärnad persika och några russin.
Lättmjölk

Ska ta en promenad till jobbet idag tänkte jag. Börjar jobba vid 15.30 och ska jobba till ca 21.00. Kommer komma några timmar innan nu så jag slipper stressa. Så hinner jag fixa några ärenden innan kunderna kommer!

Tänkte gå ner och göra några mackor jag ska ha med mig så jag inte svälter tills ikväll. Får bli 1 hel frökuse med sallad, ost, skinka, gurka och tomat på. Är supergott när man är hungrig på eftermiddagen! =)

Kommer försöka uppdatera ikväll också, men kan bli sent så får se om jag orkar!

Ha en riktigt bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv ja du har rätt! Var på bio igår och kunde inte låta bli att köpa något (hittade ingen frukt) så jag köpte en klubba. Plus att jag fick 1,5 lakrits godis från min kille haha. Men det lär inte göra någon större skillnad.

2010-08-24 @ 16:14:56
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Det låter som en bra metod tycker jag. Det är ju så det ska vara, lite av allt men inte för mycket av det goda för ofta.



Själv kör jag Viktväktarna. Det funkar bra för mig och hade jag inte slarvat i sommar så hade jag nog varit i mål nu. Men men, jag kämpar på, 2,3 kg kvar. Heja! :-)

2010-08-24 @ 18:58:55
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv haha nej det blev inte farligt många kalorier precis. Och jag klarade mig på det lilla haha.



Hur gick jobbet idag då? :)

2010-08-24 @ 22:27:01
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Har har gått ner 9,2 kg nu och har 2,3 kg kvar. Jag pratar inte jätte gärna om vad jag vägde innan eller nu hellet för den delen, men mitt mål är 64 kg så du kan du ju räkna ut själv :-). Känner jag att jag vill gå ner nåt kilo till när jag når dit så kommer jag nog göra det, men det återstår att se. Nu har jag börjat trivas med mig själv igen och det är väl det som är huvudsaken!



Hoppas du har en fin kväll.

2010-08-24 @ 22:31:15
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv jobbigt att komma hem så sent, men skönt att du är trött i alla fall så kan du förhoppningsvis sova ;)



Jodå det gick bra! Men det var 2 sjuka så det var bara att hoppa in i stressen igen haha. Tur att jag kom ihåg nästan allt i alla fall. Trodde jag skulle glömt hälften, men allt stämde vid dagens slut!

2010-08-24 @ 23:07:42
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0