Roxette tonight!

Ikväll ska jag lyssna på Roxette, dock inte inne på konserten, utan utanför! Blir picknickmys vid Nissan med systern min! Sålänge det här åskovädret inte drar in allt för mycket.. Hör hur det börjar närma sig, och det har börjar regna nu precis. Inget vidare väder att lyssna på konsert i?! Som tur är finns det ju kläder efter väder! =) För vem vet, kanske blir deras allra sista konsert tillsammans??

Har jobbat mellan 10-15 idag. Fullt upp non-stop och hann inte få i mig lunchen förrän efter sista kunden gått.

Min frukost idag har varit havregrynsgröt med nektarin och några russin i! Varmt citronvatten med lite ingefära i.

En yoggi yalla som jag drack emellanåt av på jobbet.

Lunchen blev rester från gårdagens kvällsmat, ris med kalkongryta. Salladsblad, tomat och en morot. Vatten till!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0