så långt ner man kan komma

Idag är jag inte på något vidare humör, och inte min kropp heller. Blev lite för mycket av det goda igår. Har aldrig mått såhär dåligt dagen efter. Jag är just nu helt inställd på att hålla mig nykter ett bra tag framöver.... Detta är ju även ett plus i kanten till min väg mot det hälsosamma! Får se om jag klarar av att hålla mig?

Har inte fått i mig så mycket idag. Blev 1 våffla med pyttelite socker på (mamma tvingade i mig det för jag behövde energi), lite fruktsallad, ett stort glas blåbärssoppa och en massa vatten.

Kvällsmat fick jag i mig precis:
1 potatis
Grillad flintastek
Lätt créme fraighe
blandat med rårörda lingon (egenplockade), lite salt och peppar
2 små grillade lökar
Cocktailtomater
blandat med basilikablad och vinäger
Lättmjölk


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha idag kände jag att jag saknar att va bakis, alltså inte så att man flyttar in på toaletten liksom, utan bara så att man känner sig seg, med lite huvudvärk och får trösta sig med en feting godispåse och en pizza ;)



Sv haha så bra då, då fortsätter jag!

2010-08-22 @ 21:18:36
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv nej gud det är hemskt! Var tack och lov ett tag sen jag mådde sådär SJUKT dåligt så man bara darrar och mår illa.. Fy.



Måndag i morgon igen - nya tag för min del. Måsteee öka min träning, denna veckan var inge vidare. Livet kommer liksom emellan hela tiden haha.

2010-08-23 @ 00:34:41
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv ja verkligen! Vill ju se resultat till sommaren, eller helst till jul och att man lyckas hålla i det sen, så att man hittar en bra balans haha:)

2010-08-23 @ 01:18:01
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Madde

Jobbigt med sådana dagar när man inte är på topp. Men det är bara att ta nya tag och se till den nya dagen i morgon.



Kör du någon speciell diet eller metod för att nå ditt hälsosammare liv?

2010-08-23 @ 11:55:38
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0