Love it!

Min frukost fick bli en smoothie:

Frysta exotiska bär, frysta egenplockade hallon + jordgubbar + blåbär, krusbär från trädgården, 2½ dl naturell lättyoghurt, 1 dl färskpressad mandarinjuice (tropicana)

Efter detta cyklade jag till stan, och mötte upp en kompis. Vi gick en runda i stan och hittade en nyöppnad klädbutik, som antagligen kommer vara en av våra framtida favoritaffär? Köpte ett par beige tajta 3-kvarts-tights som jag kan ha på salongen när jag jobbar. Sedan en svart transparent klänning som jag bara älskaaar. Ett svart baslinne blev det till som jag kan ha till allt möjligt, t.ex. under denna underbara klänning! Ibland får man bara såna där kärlek-vid-första-ögonkastet plagg som man bara måste ha!



När jag kommit hem från stan var jag så hungrig så jag höll på att dö, fick bli potatissallad och rökt skinka till. Kylskåpet var i princip tomt, så fanns inte så mycket att välja på. Hoppas det blir påfyllning där snart!

Snart är det dags för kvällsmat och sen står det kvällspromenad på schemat!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0