Skön sovmorgon + Frukost!

Åh, jag har sovit så himla skönt hela morgonen! Hela huset var tomt, och det är så himla tyst och skönt att vakna upp! Känner mig sååå utvilad nu!

Har fått i mig frukost. Denna veckan har jag kört med enbart havregrynsgröt (havre & quinoa), med tärnad persika eller nektarin i. Även några russin i, och lite lättmjölk. Till detta har jag druckit varmt citronvatten med ingefära i!

Ska iväg till jobbet snart, och gjorde iordning lite mellanmål/fika till mig. Det fick bli en frökuse (2 halvor) med smör (Lätta), ost (17%), kokt skinka, stort salladsblad (vikt dubbelt), gurkskivor och coctailtomat. MUMS!

Funderar på om jag ska ta och gå på Military Fitness ikväll. Har inte tränat på 4 veckor. Vet inte om det blir för hårt att börja med Military? Och vet inte om mitt ben klarar av det heller. Men sen samtidigt så kan jag avbryta ifall det skulle gå åt helvete.. Gaaah, beslutångest?! Jag måste ju röra på mig någonting.
Lika bra att jag går dit, eller hur?!
Äsch, jag tar med mig träningskläderna till jobbet. Så får jag se hur jag gör när jag slutat.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0