Stormy day

Min dag har sett ut såhär.

Lunch:
½ Hemmaodlad Squash med kycklingfyllning
¼ Röd Paprika
med kycklingfyllning
(båda ugnsgratinerade)
1 glas lättmjölk


Jobb
15-18


Mellanmål:

1 avocado
1 nektarin
Några russin
(Tärnade och blandade allt i en skål)
Te - African Rooibos med lite honung 


Powerwalk
hem från jobbet, tog ca 30-35 min.
Även om det blåste som tusan, så var det faktiskt himla skönt med frisk luft! Härligt att gå runt i sina egna tankar och rensa hjärnan lite. Behövs ju det också!


Kvällsmat:

Pastasallad med fullkornspasta, sallad, pumpafrön, rädisor, tomat, dressing mm. (kommer inte på allt)
Rökt kalkon (några skivor bredvid)
1 ägg
2 glas Lättmjölk

Hann kolla lite i några tidningar på jobbet. Hittade några recept som lät supergoda, så jag tog hem tidningen för
att kunna kopiera upp recepten. Om ni har tur kommer recepten ut här! Säg till om det finns efterfrågan på det!

Nu är jag sådär lagom trött. Känner att jag kommer somna lika skönt ikväll som gårdagen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill ha recept! :)



Sv haha ja så är det ju. Sov så gott!

2010-08-25 @ 22:09:11
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Kan inte tacka dig nog för alla fina ord jag fick av dig! :-) Det borde också finnas fler som du som vågar ge så fin kritik till människor.



KRAM


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0