Tillbringar min dag i sängen..

Egentligen ska jag inte sitta vid datorn nu när jag är sjuk , men kan inte låta bli. Räcker med den här lilla stunden, så är jag jättenöjd.
Sov jättedåligt hela morgonen, låg och kallsvettades i flera timmar. Febern hade höjt sig ytterligare sen igår. Och detta innebar att det inte blev något jobb för min del idag, fick ringa och avboka alla kunderna.
Har inte ätit mycket idag, har knappt någon aptit överhuvudtaget. Vid halv 11 blev det ett glas blåbärssoppa och 2 panodil. Sen har sängen varit min plats sen dess. Fick i mig en tallrik naturell yoghurt med ananas, melon, russin och musli i för 2 timmar sedan + 2 nya panodil igen. 
Besökte även vårdcentralen idag, och läkaren hittade inget större fel på mig. De gjorde en snabbsänka på mig, alltså ett sorts blodprov. Den visade att jag har någon sorts virus i kroppen, men inte tillräckligt mycket för att få antibiotika eller något sådant. Så det var skönt! Läkaren trodde det skulle vara över om någon/några dagar. Skulle fortsätta med panodil så länge jag känner att jag behöver det. Ifall det inte hjälper och febern blir högre om några dagar istället för att gå över, så skulle jag ringa dit igen, så får man göra ytterligare en kontroll. 
Men det hoppas vi inte på - just nu är panodil min bästa vän!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0