Träningsglad inför veckan!!

Måste säga att jag är överlycklig.
Jag har ju skrivit för några inlägg sedan att jag var sugen på att börja på Friskis & Svettis igen nu till hösten. And guess what? Såg i tidningen imorse att nästa vecka är det gratis träning hela veckan!
Snacka om bra start på hösten, ska banne mig gå dit och utnyttja dessa gratisgångerna! Såg även höst-schemat på passen och det såg mycket lockande ut!

På söndag har jag även anmält mig till Military Fitness kursseminarie. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå den nya 8-veckorskursen ännu, men funderar för fullt.

I alla fall så verkar de där tre timmarna på söndag fullspäckade:

  • Mål, motivation och fokus!
  • Inspiration
  • Utlottning av nya produkter från deras shop.
  • Tävla och vinn
  • Military Fitness Hälsopedagog informerar dig om kost och näring
  • Testa, smaka och prova produkterna från Dalblads Nutrition
  • Prova på pass - öppet för alla som vill!

    Låter väl rätt så lockande??

    Dock ska jag festa imorgon, då 2 vänner har fyllt år. Så lagom kul om man är bakfull eller ngt..... Man behöver vara fräsch, pigg och uppladdad för sådana här saker.. Får se om jag kommer ditsläpandes av mig själv eller inte.

  • Kommentarer
    Postat av: Linnea

    Låter skitkul faktiskt!:)Här har de inget sånt haha.



    Sv haha tack, känner mig sjukt mobbad faktiskt. Men det var som sagt första gången på läääänge jag gjorde det passet haha

    2010-08-21 @ 00:29:12
    URL: http://stegdagboken.blogg.se/
    Postat av: Sandra - Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

    Ja, det känns jättebra med lite minus på vågen :)) Ska bli kul att följa dig också!



    Friskis&svettis är underbart! Jag ska snart köpa kort i två olika städer så jag kan träna både nära mitt hem och med min mamma som bor i en annan stad :D

    2010-08-21 @ 17:39:25
    URL: http://minablajeans.blogg.se/

    Lätta ditt hjärta här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0