Trött trött trött!

Herregud vad trött man kan bli! Tror jag har gäspat 1 miljon gånger sedan jag kom hem?
Det blev en promenad/powerwalk till jobbet, och jag hade en jäkla tur med vädret! Regnade precis innan jag gick ut, men solen tittade fram när jag steg ut bara 5 minuter senare. Sen var det molnigt, men uppehåll. När jag har 200 meter kvar så börjar det duggregna. När jag kommit in gick det 2 minuter sen såg man hur det öste ner. Snacka om vältajmad 45-minuters promenad?! =)

Fick i mig en avocado och ett glas färskpressad apelsinjuice innan promenaden. 
På jobbet vid 17-tiden fick jag i mig min frökuse-macka och en yoggi yalla

När jag kom hem vid 21.45 var jag hungrig som en varg. Men inte alls sugen på mat. Så fick bli en tallrik blåbärssoppa med keso i och ett glas lättmjölk till.
Får försöka äta lite bättre imorgon!

Ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova hur härligt som helst!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0