Underbart kvällsväder!

Kom hem för en timme sen från min kvällspromenad. Var ute och gick i 1½ timme, och herregud vad skönt det var med frisk luft! Sådär perfekt väder, duggregnade ytterst lite hela tiden och luften var helt underbar att andas in! Fler sådana kvällar tack! Såg en älg på 200-300 meters avstånd, lite småhäftigt!

Har även fått i mig lite kvällsmat nu!
Melon- och fetaostsallad med rödlök, sallad, svarta bönor (inte min favorit, men i sallad går det super, och nyttigt är det också!) och dressing. Fick en champinjon, två tomatskivor, en ostrulle och ett ägg vid sidan av! Vanligt vatten blev det med några isbitar i!

 

Såna här sallader kan jag verkligen rekommendera, smakar friskt och jättegott! Säg till om ni vill att jag ska lägga ut recept på något utav det jag äter om dagarna!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv åh tack så mycket vad snäll du är :)

Men nu känns det helt kört för mig att lyckas med att gå ner de 2,5 kilon som jag har som mål till den 4/9 om jag inte typ.. svälter mig själv efter de dagar jag har haft. Har även bara gått mellan 3000 - max 3500 steg / dagen :(

2010-08-13 @ 18:07:02
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0