Min kväll, behöver omdömen från er!

Har precis duschat och käkat lite kvällsmat. Fick bli en långdusch efter träningen, med vårdande inpackning och hela köret. Känner att jag varit snäll mot håret nu, och det känns genast friskare! Funderar på att klippa av mig håret, till riktigt kort. Älskar de där pojk-flickiga frisyrerna, som ändå är kvinnliga. Vet dock inte om jag skulle passa eller trivas i det, men jag kan inte sluta tänka på att göra det. Egentligen ville jag spara ett tag, men det tar sån jäääkla tid och dessutom känns det slitet efter några veckor igen. Fastnar i en och samma längd i slutändan. Och jag tycker det är snyggare med kort, långt hår smälter in i mängden så lätt. 
Men vågar jag?


 Vad tycker ni om kort hår???


Träningen på Friskis gick i alla fall super! Förutom att man kör på så hårt att man nästan blir lite lätt snurrig. Blev styrketräning med lite inslag av kondition också, i ca 75 minuter!
Kommer säkert lyckas dra med mig lite träningsvärk även från denna träningen som jag gjorde sist!

Jag innan träningen:



Usch vad jag inte gillar visa helkroppsbilder på mig själv. Men här får ni se det i alla fall. 
Det jag är mest missnöjd med är min nedre hälft, alltså rumpa/lår/ben, och även armarna lite.
Där är jag skapad lite större. Vet att jag inte kan bli smal, och vill inte bli supersmal heller. Men hade varit skönt att inte få låren att "gå ihop". Om detta nu är möjligt?

Kvällsmaten idag:
Fullkornspasta
Kalkonbitar
Sallad
Tomat
Gurka
Hembakat bröd - smör & ost (17%)
Lättmjölk

Sitter och smaskar i mig några bitar mörk choklad nu, muuums. Kan verkligen rekommendera Marabou Premium 70% Cocoa Mint!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Herregud, du har ju jättefin kropp!

2010-08-29 @ 21:23:10
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv ja tyvärr så är man väl oftast lite för självkritisk. Hoppas att du blir nöjd sen bara! :) Ja tyvärr så tar det ju tid haha.



2010-08-29 @ 21:59:51
Postat av: Linnea

Förresten, ang frisyren - KÖR PÅ om du är sugen ;)

2010-08-29 @ 22:00:35
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! fin blogg, roligt med en ganska ny blogg som jag inte sett förut :)

fin kropp du har, vad är dina mål?

ååh supergod choklad ja :)

2010-08-30 @ 21:50:28
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0