19 december.

Det är fjärde advent, och jag kan inte förstå att julen närmar sig med så snabba steg. Jag har varit riktigt dålig och förkyld i veckan, dragit mig till jobbet ändå, fast att jag borde stannat i sängen.

Tränat har jag alltså inte gjort, och jag börjar få sån abstinens.
JAG VILL röra på mig nu.
Man går in i sån svacka i sig själv när man mår dåligt.
Rubbar livet lite sådär.

Min 6-veckors utmaning som innehöll massa träning har sakta dött ut mot slutet.
De goda nyheterna är att jag håller mig till 8 timmars sömn varje natt, äter en rejäl frukost och jag trycker absolut inte i mig massa godis!

Har flera gånger den senaste veckan haft en chokladask framför ögonen, vilket inte stört mig överhuvudtaget. Jag kan låta bli att ta en bit, och det är skönt!

Det är för övrigt mycket jobb just nu, så bloggen får ta lite stryk utav det. Men efter jul och nyår, då har jag tid med er igen!
Och förhoppningsvis, har jag hunnit bli frisk som en nötkärna.

OCH DÅ JÄKLAR säger jag bara!

2011 ska banne mig bli ett riktigt bra år!
Detta året har hänt otroligt mycket saker, både positiva och negativa.
Det negativa har väl hängt över mig lite väl mycket.
Det vill jag kasta bort till 2011, så låt det bli ett underbart år!

Koncentrera oss på det positiva - som ger oss glädje och energi!
Man ska inte lägga energi på något som man inte får tillbaka något positivt från.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0