I'm not ready to make nice.

Jag är nere i en svacka just nu. Vardagarna mår jag så himla bra,
jobbet älskar jag.
Sen kommer helgerna, som BORDE vara höjdpunkten på veckan, men som bara slutar i tankar och depp.

Så idag tänker jag inte skriva någonting roligt.

För att uppdatera er, så ligger jag lågt med träningen just nu. Var hos naprapaten i torsdags då mitt vänstra ben blivit värre. Fick kanske en sista behandling, hoppas på det. Det känns bättre nu i alla fall. Har inte tränat något, utan bara vilat upp mig efter behandlingen.
Jag har också fått problem med min höger arm igen. Vet inte om jag sovit på den, för imorse kunde jag knappt röra på den.
Jag kunde inte ta toalettpapper själv, kunde inte skiva ost med osthyveln, inte skaka juicen.
FRUSTRERANDE.

Detta har rubbat min 6-timmars träning/vecka totalt. Vad ska man träna om man inte ska anstränga benet och inte heller armarna? Kan ju inte direkt träna magen 1 timme per dag.

Ska i alla fall försöka komma igång snart igen med den vanliga träningen.

Det är nog en av anledningarna till att jag blir deppig med, att jag inte fått träna.
För när jag tränar mår jag jäkligt bra rent ut sagt.

Så jag längtar tills jag är back on track!

Håller mig sålänge till rejäla frukostar, 8-timmarssömn och
anti-godis dagar!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0