Dag 1 - eftermiddagsfika/mellanmål

Dags för mellanmål. Det fick bli Frökusar (Fazer) som jag också åt till frukost, mycket gott bröd som jag kan rekommendera!. Jag bredde iordning två extra halvor imorse när jag ändå var på G. Hade tänkt ha med mig dem till jobbet, men blev att jag hann cykla hem och äta dessa hemma. Cykelturen är uppe i 1,2 mil idag. Sista vändan tog jag med bilen (dåligt av mig), men tyckte jag hade cyklat tillräckligt idag ändå! Brukar ju inte behöva ta mig fram och tillbaka så mycket till stan som idag.
Min mamma och pappa firar silverbröllop idag, så därför ska vi ut på picknick hela familjen. Min syster har lagat maten som består av förrätt, huvudrätt och efterrätt. Här får jag passa mig, efterrätten står i kylskåpet och ser ut som chokladmousse. Så typiskt första dagen! Får väl göra ett undantag och äta lite, lite utav den! Lägger upp bilder från picknicksmaten senare! Hej så länge!



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0