Dag 1 - frukostdags

Första frukosten på denna resan fick bli två halvor av mörkt bröd med pumpakärnor på. Som pålägg hade jag sallad, ost, skinka, gurka och paprika. En smakrik och mättande macka! Till detta drack jag varmt citronvatten, vilket ska rensa ut slaggprodukterna ur kroppen. Åt även en nektarin till, mycket gott!
Kommer äta en rejäl och bra frukost varje dag, så jag har energi och näring till hela dagen. På kvällen ska jag hellre försöka äta lite mindre, t.ex. hoppa över den där kvällsfikan.
Har hunnit cykla 6 km, till stan och hem igen. Hade visst lite fel uppfattning om jobbtiderna idag, så jag gick upp några timmar för tidigt! Så ska cykla ner igen om 15 minuter. Blir en rejäl cykeldag idag, det gillar vi! Och dessutom 35 grader ute i solen kl 10 på morgonen, gäller att klunka i sig massvis med vatten idag!

första dagen till ett hälsosamt liv.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0