Dag 1 - picknick kvällsmat

Nu är jag hemkommen från picknicken! Blev inte lika farligt som jag trodde, tur att min övriga familj är någorlunda nyttiga iaf!

Förrätt: Vilmas knäckebröd "Sesam & Vallmo" (rekommenderas starkt) tillsammans med tonfiskröra.





Huvudrätt: Kyckling som blev tillagad i micron, sallad med vattenmelon, fetaost, basilika blad och dressing. Potatissallad och kallrökt skinka. Kall citron/lime sås.





Dricka: Mineralvatten





Efterrätt: Fransk chokladmousse med jordgubbar och vinbär.



Förvånande nog innehöll tydligen den här franska chokladmoussen bara
mörk choklad, ägg, vatten och lite salt
Man undrar om min syster missade någon ingrediens som t.ex. socker?
Men icke sa nicke!
Riktig mysig picknick med mumsig mat!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0