Dag 3 - Heldagsuppdatering

Idag stod det jobb på schemat. Kl 8.30 var det dags att hoppa upp ur sängen. Kan ju inte säga att det var så mycket till hopp, för herregud vad trött jag var!! Blev några enstaka timmars sömn, och det kändes som jag inte hade sovit på 100 år. Hela kroppen sa nej, nej, nej. Och sömnen är ju hälften av det viktiga när man ska vara hälsosam. Får jobba på att gå och lägga mig tidigare!

Dagens frukost: Blåbärssoppa med keso (ser ju lite intressant ut kanske..men det är faktiskt gott)

Varmt citronvatten till även denna frukosten. Kommer ihåg att vi drack kallt citronvatten när jag var liten, men det här är så mycket godare, citronsmaken framhävs mer när vattnet är varmt! Pluspoäng!




Dagens lunch: Blev rester från förgårdagens picknick. Kycklingfilé, potatissallad, salladsblad och cocktailtomat.




På jobbet var det fullt upp, så hann inte göra min macka jag hade planerat att ha till mellanmål. Som tur var hade jag med en yoggi yalla jag kunde dricka av emellanåt!




När jag cyklat hem från jobbet, drog jag på mig träningskläderna och cyklade iväg till Galgberget och joggade en runda innan kvällsmaten. För att få i mig lite energi åt jag en halv energibar.

 Allévo - Red Berries

Blev inte lika lång runda som jag hade tänkt mig, men jag rörde i alla fall mig tillräckligt för att svetten skulle rinna från mig.
När jag kom hem blev det duschen, och sen stod maten på trädgårdsbordet!

Fullkornspasta, skinka, citron- och limesås, grönsallad, melonbitar och lättmjölk. Blev en liten aprikos till efterrätt medans de andra åt chokladmoussen från i tisdags.



Blir en heldagsuppdatering imorgon också eftersom jag jobbar hela dagen, men jag lovar att fortsätta vara duktig med ha kameran med i väskan!
Dags för den viktiga sömnen nu, godnatt gott folk!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0