Dag 4 - Frukost & Lunch

Frukost: Fullkornsbröd (riktigt mörkt bröd, lite för mörkt för min smak) med skinka, ruccolasallad, gurka, keso, solroskärnor och coctailtomat (riktigt gott tillsammans!). En halv avocado, som är en av mina frukt/grönsaksfavoriter! 4 små smultron och en jordgubbe från trädgården. Varmt citronvatten! 




Lunchen på jobbet: Fullkornspasta, fläskkarré med brunsås. En rejäl sallad fick det bli till. Vätskepåfyllning med vatten.


Hade fullt upp på jobbet idag med, så hann inte få i mig någon fika. Så det fick gå utan idag. Snart är det dags för kvällsmat, får bli grillad hamburgare idag.
Magen säger emot för jag kopplar ihop hamburgare som något onyttigt, men får göra en nyttigare variant av det med mycket grönsaker!
Behöver ju inte bli så onyttigt när man gör den själv!
Återkommer ikväll med bilder!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0