Dag 6 - Mellanmål

Vi åkte iväg för att kolla på trädgårdsmöbler och lite annat, tiden bara rann iväg och helt plötsligt hade vi hoppat över lunchen. Magen kurrade hela tiden och var jag kände mig hungrig som en varg. Kom hem vid halv 5 och då har jag inte ätit något sen frukosten vid kvart över 10.
Jag ville inte äta macka igen, så det fick bli blåbärssoppa med keso i, med en halv avocado vid sidan av. Till detta kokade jag te (african roobios) som jag hade en liten klick honung i.



Till detta tog jag en liten bit hembakat bröd med ost, cocktailtomat och paprika på! (har bild på detta också, men verkar som att uppladdningen bråkar med mig just nu efter att jag la upp bilden på blåbärssoppan, så nu har allt här hängt sig helt plötsligt, typiskt!)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0