Dag 8 - heldagsuppdatering

Dagen börjades med frukost, för att sedan cykla iväg till jobbet och jobba 9-18.

Frukost: Havregrynsgröt (havregryn + quinoa) med färsk persika, russin och lättmjölk! Till detta blev det varmt citronvatten med lite ingefära i!



Lunchen på jobbet: Pastasallad med fullkornspasta, skinka, gurka, paprika, sallad och coctailtomater. En avocado vid sidan av och ett stort glas vatten som blev påfyllt efterhand.



Till fika fick jag slänga i mig en halv frökuse med skinka, ost och cocktailtomat på. Pålägget hade legat i kylen på jobbet sen i torsdags förra veckan, så denna mackan var inte speciellt god... fick bokstavligen tvinga i mig den.



Mamma jobbade ikväll när jag kom hem, så det blev pappas välkända pannkakor (med grahamsmjöl)!



Ikväll cyklade jag och syrran ner och satte oss i parken, där var det underhållning av välkända ståuppkomiker, så vi satte oss utanför ingången och lyssnade! Skrattade så tårarna rann!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0