Dag 9 - heldagsuppdatering

Hej folket!
Har fullt upp om dagarna, så får bli sådana här sena kvällsuppdateringar. Idag har jag cyklat 6 km, gått 3 km. Har även legat på stranden och stekt några timmar!

Jag försov mig idag, skulle träffa en kompis i stan kl 11. Och 10.38 vaknar jag av ett sms, KLANTIGT! Det blev en jäkla fart på mig kan jag tala om. Flög upp från sängen, kastade på mig kläderna och tog en yoggi yalla i farten och slängde ner den i cykelkorgen, och cyklade som en idiot. kl 11.01 var jag i stan, inte dåligt! och yoggin hann jag slänga i mig medans jag cyklade!




När jag kom hem var det lunchdags, och då var jag hungrig! Hade lite tid att laga mat på också, så det fick bli en smaskig blandning!
Det blev: Fullkornspasta, Skinka, Melon, blandning utav avocado + torkade aprikoser klippta i bitar + cashewnötter + cocktailtomater. Varmt citronvatten med ingefära i.




Efter jag ätit gjorde jag en burk med fruktsallad (melon, päron, russin, nektarin, valnötter) för att ta med till stranden. Detta delade jag, pappa och syrran på i varsitt plastglas. Fick dock inte med mig kameran  i strandväskan, så fick tyvärr ingen bild på detta..

Till kvällsmat hade mamma gjort en pastasallad med fullkornspasta, sallad, rivna morötter, kidneybönor, avocado, majs och citrondressing. Till detta blev det rökt skinka och lättmjölk!




Blev en pasta-dag idag, och måste säga att det var väldigt gott i den här värmen vi har haft idag! =)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0