1a advent!

1a advent har kommit till oss. Nu börjar julen, mys!

Precis ätit frukost:
2 mackor (gott & gräddat) med leverpastej och gurka
1 ägg
Smoothie (1 skalat äpple, 1 banan, 1 dl äppeljuice, 1½ dl naturell lättyoghurt, ½ tsk kanel)

Vid 13 är det lunch på schemat. Och vid 14.45 ska jag befinna mig hos min syster på adventsfika. Efter det blir det förmodligen julskyltning på stan, kanske titta lite efter julklappar?

Hade tänkte träna idag, gymmet har öppet 13-20.30 så vet inte riktigt när jag ska hinna träna. Får kanske ge mig ut på en runda i skogen innan lunchen istället. Frukosten lär stå enda upp i halsen, eftersom jag ska hinna vara hemma till kl 13. Inte riktigt de ultimata tiderna att äta på idag.


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0