abstinens och beslutångest.

Hemkommen från en mysig eftermiddag!
OCH JAG HAR SHOPPINGABSTINENS.
Hur mycket som helst jag vill ha!!! Och som jag inte alls har pengar till.
Galet.
Fick nöja mig med att köpa presenten som var planerad att jag skulle köpa.

FAN.
Jag vill ha alla de där fina sakerna. Kan man inte få äran att vinna på lotto?

Vi fikade på espresso house,
blev en stor Chai Latte och en Bagel (fullkorn) med tonfiskröra, sallad, tomat. MUMS.

Nu när jag kom hem blev det ett glas färskpressad apelsinjuice och
½ energibar.

Sitter just nu och har beslutångest,
Military Fitness eller Friskis & Svettis ikväll....?
Utomhus eller inomhus...?
Stenhårt eller lugnare....?


Kommentarer
Postat av: BENITA

Vad för typ av utmaning skulle du kunna tänka dig? :D


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0