en typisk söndag.

Har inte blivit så mycket intressant här och läsa nu på några dagar.
Har haft huvudet på andra håll.
Idag har jag bara varit hemma och slappat. Lite sliten sedan gårdagen, men fasen vilken trevlig kväll jag hade! Så det fick det vara värt.
Har även hunnit med ett core-pass idag, 60 minuter.
Kändes rätt lagom dagen efter allt festande!
Mycket mer hade jag inte orkat med.

Imorgon är det ny dag, och ny vecka!
Då kör vi vidare som vanligt!

Och jag håller mig till min utmaning, inte en enda godisbit har slunkit ner i magen! Känner att sötsuget har minskat lite nu, så himla skönt!
Ibland kan jag ändå få ett begär av att ta en godisbit och bara känna hur den smälter i munnen.
Men icke sa nicke!

I can do this.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra jobbat med godiset!(:

2010-11-21 @ 23:55:19
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0