filmdags.

Mitt rum är helt nystädat, fresh and clean.
Har mysigt med massa tända ljus.
Och med en liten godispåse bredvid mig.

Ska alldeles strax sätta på någon mysig film.

Dagen idag har bestått av städning, fått upp nya fina gardiner!
Sedan har jag hunnit med att göra bokföringen för hela oktober månad.
Även tvättat jeans!

Duktigt, duktigt på min lediga dag!

Fika: 2 mackor med philadelphia (örtsmak) och skinka. Te med honung.
Kvällsmat: Potatisplättar, lingon, falukorv och råkostsallad. Lättmjölk.
Efterrätt: Fruktsallad med keso. Varmt vatten med honung.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv ja men jag håller absolut med dig! Jag kan ju inte se ut som en 185 cm lång modell när jag bara är 158 själv haha. Och tack så mycket fina du, förhoppninsvis så haha;)

2010-11-04 @ 21:10:15
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0