fredagsmys!

Hey everbody!
Kom precis hem från jobbet mitt. Cyklat i det ruskiga mörka vädret! Börjar faktiskt lugna ner mig nu och inte skrämma upp mig så himla mycket när jag ska hemåt. Med musiken i öronen så hör jag inte alla farligheter runtom mig ;)

Väntar på att en vän ska komma hit, ikväll blir det idol och taco-mys!

16 situps
16 armhävningar
16 knäböj
1 minut 35 sekunder plankan

Klarade plankan PRECIS utan paus. Men det var på pricken. Roligt att se om det känns lika jobbigt i slutet om 6 veckor! Troligtvis inte.

Cykel 9 km - 45 minuter

Blev en extra lång cykeltur idag, cyklade till naprapaten precis innan jobbet.
4e behandlingen idag, och nu ska jag känna efter de kommande 3 veckorna.
Det borde bli bättre, enligt honom.
Om inte, så kan det vara något kronologiskt. Och då blir det inte kul.
Kan vara svårt att få bort.

Så nu hoppas jag på att det blir bättre!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0