härlig träning!

Nu är jag äntligen nerkrupen i min mysiga säng igen!
Slutade tidigare på jobbet idag, så jag cyklade direkt till Friskis & Svettis och körde Intervall/Flex.
Ett nytt pass, som är på "prov". Det skall komma till våren sen!
Det var sjukt roligt! Och jobbigt såklart! Fick mig en rejäl genomkörare i kroppen!

Passet består av 2 uppvärmningslåtar, sedan väntas det 25-30 minuter intensiv kondition i intervaller. Hög puls, med aktiv vila emellan (plankan). De sista 25 minuterna var det Flex, aktiv streching och uttöjning av musklerna.
Riktigt bra pass! Om ni har det på ert gym så rekommenderar jag det starkt! Skitkul!
Längtar tills de börjar köra det till våren här hemma!

Ikväll har jag ätit matvetesallad, 1 ägg och några räkor.

Dagens träning:
Cykel (9 km)
Intervall/Flex (60 min)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0