helt slut.

Idag vaknade jag lite försent, glömde antingen ställa klockan,
eller så stängde jag av den i sömnen.
Jag vet inte riktigt vilket? Skön sömn har jag fått i alla fall!
Har spenderat hela eftermiddagen på jobbet, segt idag. Är lugnare för alla just nu. Väntar och längtar till December månad då det blir fullt upp.

Kunde i alla fall sluta lite tidigare idag och cykla direkt till Friskis! Packade ner träningskläderna ifall ifall. Och det var ju tur det! Dock inte så mysigt att cykla i blåsigt snöväder och ha motvind hela vägen dit.

Testade Medel/Styrka 75 minuter idag. Har aldrig kört det tidigare. Jäklar vad trött jag blev! Min mage höll på att bokstavligen dö, och även mina ben i slutet. Men roligt var det! Tränaren var hård som fasen. Tuff brud.

Det blev kycklingsoppa, med basmatiris. Lättmjölk och en banan när jag kom hem. Alldeles strax är det dags att krypa till sängs!

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0