klump i magen.

Åh, fick en stor klump i magen.

Skickade iväg ett mail, och jag vet inte om jag borde gjort det.

Nu tänker ni säkert mycket värre än vad det är.

Det var till Military Fitness, för att fråga om jag kunde dra tillbaka mitt klippkort.

Och ja, jag vill träna Military.

Men nej, jag börjar tveka när jag ska tänka förståndigt.

Borde inte träna så hårt & intensivt när jag försöker bli bättre i benet och ryggen.

Eller borde och borde... All träning är väl bra.

Tanken är att jag ska hålla mig till Friskis, där jag har mer kontroll på kroppen.

MEN när jag skickat iväg det där jäkla mailet så blev jag helt illamående.

En våg av ånger föll över mig.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska göra mitt bästa för att fixa det i alla fall :) Vi får peppa varandra i svåra stunder haha.

2010-11-24 @ 18:52:16
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0