måndagskväll.

Asiatisk fiskgryta
Fullkornsris
Avocadoröra med dressing
Lättdryck


Detta blev det till kvällsmat, och får bli min lunch på jobbet imorgon!
Nyttigt och bra.

Har tittat på Biggest Looser ikväll, och jag blir så glad av att se dessa starka människor!! Final nästa vecka, så himla kul att se hur alla ser ut!
LÄNGTAR till detta!

Min syster har varit snäll och lånat hem en bok till mig från biblioteket, eftersom mitt egna kort har gått ut. "Ta skit! Och gör det till guld".
Måste erkänna att det var riktigt länge sen jag läste en bok, av fri vilja.
Har läst ett reportage om denna boken tidigare, och den verkar himla bra!
Hur man vänder kritik till något positivt, och inte tar det personligt. Man gör det till guld och utvecklas som person istället. Jag själv tar kritik väldigt personligt, så känner att jag behöver en liten boost inom detta! Tror inte att jag är ensam om detta. Har börjat läsa, och där står en hel del vettiga saker!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0