massa träning.

Kan inte förstå detta själv. Har tillbringat 3 timmar på Friskis idag. Jag körde gärnet, verkligen fullt ut! Träning blev det i 150 minuter (2,5 timme)!
Först gym 75 min där jag körde tills jag i princip dog, höjde vikterna mer än vanligt och körde en hel del kondition. Efterråt blev det yoga 75 min!
Nu blir det vila tills på söndag! Lär ha en jäkla träningsvärk tills dess.

Dagens mat!
Frukost: Smoothie och 1 ägg
Lunch: Fiskgratäng med ugnsgratinerat potatismos
Mellanmål: 1 energibröd med skinka, ost och paprika. Te med honung.
Innan träning: ½ energibar
Kvällsmat: Kycklingsoppa med ris, 1 avocado, paprika, sharon, sallad och 1 energibröd med majonnäs och ägg.
Kvällsfika: Grönt te med honung

Nu ska jag alldeles strax sova! Upp lite tidigare än vanligt imorgon.
Sov så gott allihopa! Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0