monday.

Godkväll mina vänner!
Dagen har varit lugn dag, kom inte iväg på någon träning idag.
Har ätit som en varg. Min hunger har varit på topp, av någon anledning?
Hoppas på att det var en aptit som inte kommer tillbaka imorgon.

Hunnit jobba några timmar på pappas jobb idag. That's good!

Ikväll har jag tittat på Biggest Looser Finalen! Och jag säger bara WOW!
Vilka inspirationsmänniskor! Blir så himla glad av att se dem alla!
OCH VILKA RESULTAT!
Herregud, kände inte igen vissa av dem!!!

Några tårar hann rinna ner för kinden, och åh, jag vet inte inte vad jag ska säga! Blir så entusiastik! Vilken kämparglöd!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Måste vara skönt! oftast när jag köpte godis förut så nöjde jag mig med mindre. Kände inte behovet av en 200 grammare vaaarje gång som jag gjorde förut. Men nu har det gått en vecka utan godis, får hoppas jag klarar detta. Vore skönt att kunna bevisa det för sig själv!

2010-11-23 @ 18:30:16
URL: http://stegdagboken.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0